reklama

Abramovič vracia úder alebo nahradí Mourinha v Chelsea Lippi?

Tréner majstrov sveta z Talianska Marcello Lippi prezradil, že má o neho záujem londýnska Chelsea a jej majiteľ Roman Abramovič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Marcello Lippi
Marcello Lippi (zdroj: www.hetek.hu)

Oslovenie trénera majstrov sveta, bolo pravdepodobne reakciou na výroky aktuálneho trénera Chelsea Joseho Mourinha. Ten sa snažil dostať Abramoviča počas zimného prestupového termínu pod tlak. Pôvodne sa zdalo, že nevyčerpateľný finančný kohútik sa zavrel a posily, ktoré si Mourinho žiadal neprišli. Hovorí sa o nie veľmi dobrých vzťahov majiteľa a trénera mužstva. A tak sa zrejme ruský ropný magnát a gubernátor Čukotky obzerá inam.

58 ročný Lippi bez škurpulí povedal britskému denníku The Sun: "Som si vedomý, že som na zozname kandidátov na trénera niekoľkých veľkých klubov a rovnako aj Chelsea ale považujem to za prirodzené."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Záujem ho nijako nevyvádza z miery, keď hovorí: "Viem, že som dobrý tréner a ak je niekto prekvapený, že špičkové kluby ako Chelsea ma chcú, tak mu rád pripomeniem moje doterajšie úspechy. Trénoval som mužstvá, ktoré hrali finále Ligy Majstrov štyri razy. Vyhral som Seriu A päť krát a samozrejme rovnako majstrovstvá sveta. Ak si niekto myslí, že pôsobenie v špičkovom Anglickom klube je nad moje sily, musím sa tomu čudovať.“

 Marcello Lippi sa rozhodol pre ročnú pauzu po tom ako priviedol Taliansko k titulu majstrov sveta a vyfajčil svoju povestnú víťaznú cigaru, trávil čas zlepšovaním svojej angličtiny. A dodáva: "Som pripravený, nadšený a ochotný trénovať v Anglicku napriek tomu, že ľudia majú mylný pocit, že nehovorím po Anglicky. Zabúdajú na skutočnosť, že futbal je dnes už multikultúrna záležitosť. Všetky popredné kluby zamestnávajú hráčov z mnohých krajín a ja hovorím dostatočne po anglicky a po francúzsky rovnako dobre ako po taliansky.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výzvy, ktorá by ho čakala v Anglicku sa rozhodne nebojí. "V Anglicku už pôsobí množstvo zahraničných trénerov a ja nevidím dôvod prečo si ľudia myslia, že Chelsea nie je miesto práve pre mňa. Myslím, že je celkom pochopiteľné, že po roku oddychu, som oprášil svoj životopis a veľké kluby ma lákajú, ale ja sa definitívne rozhodnem až v Máji.“

 Zapojil sa už i do vzťahov na ostrovoch, keď sa vyjadril na adresu Alexa Fergusona, keď povedal: "Veľmi rád pozerám Manchester United, špeciálne tento rok, keď sú Rooney, Saha a Cristiano  Ronaldo v skvelej forme.

Či sa to celé Abramovičovi podarí je otázne. Je to však silné memento pre Mourinha, že nie je nenahraditeľný.

Michal Trško

Michal Trško

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujíma ma všetko.Šport, politika a takmer všetko ostatné... Od roku 2010 pracujem pre redakciu denníka SME, od roku 2007 vo vydavateľstve Petit Press. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu